Sagra de S'Anzone 2018 - Avisu a sos chi sunt interessados a espònnere

Data: 12/03/2018

Si avisant sos chi cherent espònnere produtos in ocasione de sa Sagra de S'Anzone 2018 (Bidoniu - Pineta Istei, su 2 de abrile 2018) ca podent presentare domanda paris a unu documentu de identidade e tìtulu abilitativu, a intro de su 29 de Martzu 2018.

Sa documentatzione si depet mandare a sa casella de posta eletrònica ufficio.protocollo@comune.bidoni.or.it o a sa PEC protocollo@pec.comune.bidoni.or.it o cunsignada a manos in s'Ufìtziu Politzia Locale Tributos e Protocollu de su Comune de Bidoniu.

Si ammentat ca est de òbligu chi in sa domanda siant indicadas sas mesuras de su giassu chi si cheret ocupare pro s'espositzione.

At a èssere a incuru de s'Ufìtziu de Politzia Locale, mandare una risposta ca est atzetada paris cun sas règulas de rispetare in sa sagra.

Si comùnicat ca pro ocannu, non est postu in contu de pagare su giassu pùblicu, pro partetzipare non si depet pagare ma bisòngia presentare sa documentatzione pedida.

Pro informatziones:

Servìtziu de Politzia Locale Bidoniu